تبلیغات



کنکور - تقویتی ریاضی (سیدهاشمی)
کنکور - تقویتی ریاضی (سیدهاشمی)
اعتماد از شما قبولی از ما

apei

  • تازه ترین مطالب:
آخرین مطالب
موضوعات وب آرشیو مطالب
نحوه اعمال سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 94

سولبق تحصیلی کنکور 94

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون سراسری سال ٰ1394 آن دسته از افرادی طی سال های 1384  تا سال 1393 دیپلم خود را اخذ نموده اند مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سوابق موجود به میزان حداکثر 25 درصد و به صورت قطعی در نمره کل نهایی آن ها لحاظ خواهد شد.
جزئیات نحوه اعمال سوابق تحصیلی در لینک زیر قابل دانلود است.






طبقه بندی: اخبار کنکور،
برچسب ها: تاثیر معدل کنکور 94،
 پنجشنبه 27 فروردین 1394  11:56 ق.ظ    سید هاشمی
کلاسهای رایگان ویژه امتحانات خرداد 94


کلاسهای رایگان ویژه امتحانات خرداد 94

مواد درسی و روزهای برگزاری


 ریاضی1
11-12-18-25-26 اردیبهشت ماه
 فیزیک1
11-12-18-25-26 اردیبهشت ماه
ریاضی2
 11-12-18-25-26 اردیبهشت ماه
 فیزیک2
11-12-18-25-26 اردیبهشت ماه
 ریاضی سوم تجربی
 12-26 اردیبهشت
21-22-23 خرداد ماه
حسابان
27-28 اردیبهشت ماه
6-7-8 خرداد ماه
 جبرواحتمال21-22-23 خرداد ماه
 فیزیک3
12-26 اردیبهشت
9-10-11 خرداد ماه
 شیمی3
27-28 اردیبهشت ماه
18-19 خرداد ماه
 زیست شناسی
6-7-8 خرداد ماه
 عربی3
 20 خرداد ماه (دو جلسه)
  

آخرین مهلت ثبت نام :

 

10 اردیبهشت ماه

مدارک لازم :

1-
یک برگ کپی شىاسنامه
2-
یک برگ کپی کارنامه
3-
یک قطعه عکس 3 در 4

محل های ثبت نام :


مرکز1:
خیابان آزادی روبروی شیخ الرئیس اول جدیری شمالی جىب پست بانک
 تلفن : 33354060

مرکز2:
خیابان شهید مطهری (راسته کوچه) بازار بزرگ مشروطه طبقه 2 پلاک 22
 تلفن : 35262289




طبقه بندی: اخبار آذرپژوهان،
 پنجشنبه 27 فروردین 1394  10:10 ق.ظ    سید هاشمی
تحلیل نتایج امتحانات نهائی بهترین معیار برای سنجش و ارزیابی کل نظام آموزشی است
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: تحلیل نتایج امتحانات نهائی بهترین معیار برای سنجش و ارزیابی کل نظام آموزشی است.




به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان فارس ، عبدالرسول عمادی در نشست هم اندیشی با مسئولین سنجش نواحی چهارگانه شیراز ، مرودشت ، زرقان ، اداره استثنایی و کارکنان اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت : تحلیل نتایج امتحانات نهائی بهترین معیار برای سنجش و ارزیابی کل نظام آموزشی است . عمادی با اشاره به سابقه 50 ساله طراحی سوال در ایران گفت: بر این اساس ،در حد قابل قبولی اصول و فنون طراحی سوال رعایت شده و به استاندارد نزدیک است و می تواند معیار و ملاک خوبی برای ارزشیابی و تجزیه و تحلیل فعالیتهای آموزشی باشد. وی افزود : این تجزیه و تحلیل فرصت خوبی برای مقایسه مدارس ، مناطق و شهرستانها وهمچنین مقایسه رشته ها ودروس مختلف با یکدیگر می باشد. عمادی ، امکان بررسی توانمندی نیروهای انسانی و ارزیابی عملکرد مدیران مدارس و ادارت و کارشناسان را از دیگر مزایای تجزیه و تحلیل فعالیت های آموزشی دانست. رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر مشکل ارزشیابیهای مستمر در طول سال توسط معلم حل نشود امتحانات نهائی نتایج چندانی به بار نمی آورد. عمادی گفت: در مناطق رتبه اول در استانها ،رابطه معنادار و خوبی بین نتایج امتحانات کتبی نهائی و نمرات مستمر وجود دارد .


 دوشنبه 24 فروردین 1394  03:02 ب.ظ    سید هاشمی